Nasz serwis iPhone to profesjonalna firma z wieloletnim doświadczeniem, do której możesz przynieść swoje urządzenie marki Apple niezależnie od rodzaju uszkodzenia. Zanim jednak to zrobisz, dowiedz się, jak przygotować iPhone do serwisu. Pamiętaj również o tym, aby korzystać wyłącznie z usług takich punktów jak nasz, w których do napraw wykorzystuje się wyłącznie oryginalne części lub wysokiej jakości zamienniki.

Serwis iPhone – co zrobić przed przyniesieniem uszkodzonego sprzętu do serwisu?

Potrzebna Ci naprawa telefonu iPhone? Zanim udasz się z urządzeniem do serwisu lub wyślesz sprzęt za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź firmy kurierskiej, utwórz backup. Jeśli Twój iPhone wymaga serwisu baterii, pamiętaj o tym, aby w chwili dostarczenia urządzenia bateria była naładowana do poziomu nieprzekraczającego 30%. Nie zapomnij także o wyjęciu karty SIM. Urządzenie z systemem iOS nie funkcjonuje na kartę? W takiej sytuacji konieczny będzie kontakt z operatorem sieci komórkowej, aby zawiesić usługę.

Gdy ekran telefonu iPhone nie działa

Jeśli ekran telefonu iPhone nie działa, postaw na profesjonalny serwis. Zanim jednak udasz się z telefonem do usługodawców, możesz wykonać pewne czynności diagnostyczne. Upewnij się, że ekran nie jest zanieczyszczony. Kolejno odłącz wszystkie akcesoria Lightning lub USB-C. Jeśli ekran zadziała po ich usunięciu, użyj innego gniazdka. Serwis iPhone pomoże Ci, gdy ekran nadal nie będzie reagował.

Naprawa telefonu iPhone – ważne utworzenie kopii zapasowej

Bywa i tak, że serwis iPhone zmuszony jest do kompleksowego wyczyszczenia smartfona. Z tego względu bardzo ważne jest wykonanie kopii zapasowej, najlepiej na iCloud lub iTunes. O regularnych backupach warto pamiętać także na co dzień, gdyż chronią nas przed przypadkową utratą danych. Należy pamiętać również o wyłączeniu blokady aktywacji lub podaniu serwisantowi kodu odblokowującego smartfon. Dzięki temu serwis będzie mógł bez żadnych przeszkód przetestować urządzenie po naprawie.

Co obejmuje gwarancja Apple?

Firma Apple samodzielnie decyduje, w jaki sposób zrealizuje usługę naprawy gwarancyjnej. Po pogwarancyjne naprawy możesz udać się do każdego autoryzowanego serwisu Apple. Co obejmuje gwarancja Apple? Naprawę z użyciem części zamiennych dostarczonych przez producenta lub wymianę urządzenia. Kolejnym rozwiązaniem może być zwrot ceny zakupu, choć jest to najrzadziej stosowana opcja. Po skutecznej naprawie gwarancyjnej okres gwarancji przedłuża się o czas naprawy. W przypadku wymiany urządzenia okres gwarancji biegnie od dnia wymiany.